آموزش ثبت گارانتی در پنل تامینکنندگان مبیت
گارانتی و یا ضمانت به مجموعه تعهداتی گفته می شود که در آن فرد می تواند محصول خریداری شده را در صورت بروز مشکل برای تعمیر به نمایندگی های مجاز گارانتی ببرد و یا می تواند در برخی موارد حتی آن را با کالای جدید تعویض کند. بحث گارانتی، جزئی از خدمات پس از فروش محسوب می شود که می تواند در جلب رضایت کاربران بسیار موثر باشد. در کل گارانتی تضمینی است که فرد فروشنده در خصوص کالای خود می دهد یعنی اینکه اگر ادعای فرد با محصول مطابقت نداشته باشد، خریدار می تواند آن را پس فرستاده و یا آن را برای تعمیر رایگان به فروشنده بازگرداند.
اصالت کالا نیز در بحث فروش محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که بسیاری از برند های مشهور و شناخته شده بازار ممکن است دارای مشابه و یا اصطلاحا فیک باشند. اصالت کالا به کاربر این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده اصل است البته در برخی موارد کالاها خود شناسه اصالت دارند که کاربران می توانند با استعلام آن را چک کرده و از ماهیت محصول خریداری شده مطمئن شوند.
ثبت گارانتی
در صورتیکه گارانتی مد نظر شما در لیست گارانتی های ثبت شده در پنل موجود نبود می توانید از طریق ثبت گارانتی جدید اقدام کنید. پس از تکمیل اطلاعات ایجاد گارانتی جدید، اطلاعات ثبت شده توسط کارشناسان مبیت بررسی می شود و پس از تائید می توانید به ایجاد کالای جدید ادامه دهید.
برای ثبت گارانتی جدید مراحل زیر را طی کنید:
• از قسمت منو » گارانتی » ایجاد گارانتی جدید کلیک کنید و مطابق تصویر فیلدهای مختلف را کامل کنید.