اخبارفناوری

جزئیاتی در مورد تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700

بر اساس گزارش‌‌هایی که به‌تازگی منتشر شده شرکت لنوو در تلاش است تا در تاریخ 28 فوریه یعنی کمتر از 24 ساعت دیگر از محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولاتی که قرار است به‌طور رسمی معرفی شود تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 است. جزئیاتی در مورد این دستگاه منتشر شده که بهتر است در ادامه به بررسی آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

تبلت مخصوص بازی لنوو لژیون وای 700 به یک نمایشگر بزرگ 8.8 اینچی مجهز شده که از نوع پنل‌های LCD است. این نمایشگر قادر است تصاویر را با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل نمایش دهد. نرخ تازه‌سازی تصاویر در پنل نمایشی برابر 120 هرتز است. این جمله بدان معنی است که در هر یک ثانیه تصاویر نمایش داده شده 120 مرتبه رفرش می‌شوند. علاوه بر این که بازی کردن با این دستگاه بسیار لذت‌بخش خواهد بود؛ مطمئنا تماشای فیلم و انیمیشن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر باکیفیت تبلت Lenovo Legion Y700 می‌توان به پشتیبانی از حداکثر روشنایی 500 نیت با کاهش نور Dolby Vision، پشتیبانی از پوشش رنگی DC و پشتیبانی از فناوری HDR10 اشاره کرد. عملکرد این دستگاه مخصوص بازی توسط پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 870 کنترل می‌شود. این پردازنده مرکزی یکی از تولیدات شرکت کوالکام است که می‌تواند نیاز شما را به‌راحتی تامین کند. شرکت لنوو این تبلت را در دو نسخه برای عرضه به بازار آماده کرده که به شرح زیر است:

  • نسخه اول دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.
  • نسخه دوم نیز به 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند حافظه رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود شرکت لنوو برای خنک‌سازی تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 از یک محفظه بخار استفاده کرده است.

انرژی لازم برای روشن ماندن این تبلت مخصوص بازی توسط یک باتری با ظرفیت 6650 میلی‌آمپر ساعت فراهم می‌شود. شایعات حاکی از آن است که این باتری با سرعت 45 وات شارژ می‌شود و از فناوری‌های PD و QC پشتیبانی می‌کند. آنچه مشخص است این است که شرکت لنوو تصمیم دارد در کنار این دستگاه یک شارژر 50 واتی قرار دهد. از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت گیمینگ می‌توان به پشتیبانی جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از پورت USB 3.1 Gen 2 اشاره کرد. بنابراین سرعت انتقال داده‌ها تا 10 گیگابیت در ثانیه خواهد بود.

تبلت لنوو لژیون وای 700 همچنین دارای دو موتور x-linear برای بازخورد لمسی پیشرفته در بازی‌ها و بلندگوهای استریو JBL است که به‌‎طور مستقیم بر روی کیفیت انجام بازی تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این، دستگاه موردنظر به یک دوربین سلفی 13 مگا پیکسلی و یک دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی مجهز شده است.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا